martes, 24 de abril de 2012


Nous Llengüatges:


Hola Etien,
Aquesta setmana a Galícia està fent un temps molt dolent, estic tinguent dies de pluja i uns altres de neu.
M'he apuntat a un equip de futbol d'hivern, però jo no estic jugant gaire ja que molts d'aquests jugadors estan en el primer equip del Celta. Desprès de cada entreno i partit anem a sopar al millor restaurant de la ciutat.
Respecte els meus pares: el meu pare s'ha apuntat a un curset de tecno i la meva mare a un curset de cuina i info. El curset del meu pare dure quatre dies i son 3 hores al dia, t'intentaria explicar què fan però ami no m'han dit res. Respecte la meva mare només era un curset d'un dia, però de 8 hores (4 hores de cuina i 4 hores d'info).
Aquests dos últims dies m'han dit que aniríem a la bolera i al cine, i a la nit una festa ja que el meu equip va guanyar el torneig.
Firmat: Óscar Álvarez

PD: Per cert m'he deixat de dir-te que el meu gos a crescut 2cm, però s'ha engreixat 400g, però el més important és que ha guanyat un concurs de gossos de caça. A reveure.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario